9/28/2008

Tengo una banda y toco en las berbenas...

(i ja no tinc aquí la meva amiga Sara per explicar-nos les penes)

Ara fa més d'un any, per un grapat de jeuros, amb més morro del que mai hauria sommiat tenir, vaig pujar a un avió i em vaig fer càrrec d'una colla de nois i noies durant un trimestre escolar. El problema va ser que el que en un principi era un bloc, ha acavat tornant-se en una manera d'entendre la vida. Avui, una bona amiga, la Sara, m'ha rellevat. Ella que a cops com a Juani , a cops com Carmiña, amb allò tan seu de : Parécete bién?, m'ha fet més entenedor aixó d'anar pel món amb un ciri a la mà. Ella, gallega de naixement, no sé ben bé que d'adopció, m'ha escoltat les ximpleries de bon matí. Tot compartint taula davant d'un tallat, ella sempre un chocolatito...
Noia et trobaré a faltar, però això si quan tornis ens ventilarem una ampolla d'orujo , la que em vas donar quan tu i el teu home em vau acollir aquell estiu. Ay, Carmiña, parécete bién?. E si non pos nada , que madalenas ya desayunaré yo los dos meses que tu no estés...Ay Carmiña, que estresante que es todu esto...

3 comentaris:

Loli Jackson ha dit...

La Sara ha marxat? I els nens què? Amb el Pedro?

Espero que tinguis un gran curs!!!

A veure si quedem un dia amb la gola seca y nos tomamos unos birrámenes...

:**********

Anònim ha dit...

orujo, orujo = F-5 !

Salut i parabolts

Muffins, muffins... ha dit...

Lo del orujo: ¡hecho!lo del chocolatito queda pendiente.
Cuántas cosas me tenías que haber contado antes de venir sobre lo que me iba a encontrar...! En fin, te perdono porque sé que no hay palabras para describirlo. Un beso