6/30/2008

El Pic de l'Infern..., o un Infern de Pic...

Entreno, ens fa falta entreno. És el que em repeteixo. Anirem al Gran Paradiso i lleparem. És el que no vull que passi. Així que..., l'Andreu ens porta al Pic de l'Infern. El Folleret i jo anem de clients. Només sortir ja me n'adono de la magnitud de la tragèdia. A dos quarts de quatre de la matinada ha sonat el despertador, i el mòvil, i la mare que ho va parir .El Folleret (Gabi, pels amigos) em recull a les cinc, de casa anem a per l'Andreu, d'allà cap a Ribes.

La nostra intenció és pujar en el primer cremallera. Redeu que d'hora que és. Ahir , els suplents, o suplantadors,o jo que sé , d'AC/DC van tocar sota el Solvay. Cony de Festa Major...Venga , a lo que anàvem .Sortim del cremallera hiper-motivats. A la que el camí comença a enfilar la vall del Noucreus la cosa canvia. Sota el Coll del Noucreus fem un moç, un cop al col ens toca carenejar i carenejar...Una patrulla terríiiible.A estones va l'Andreu al davant , a estones jo. El Folleret va al darrera , però con paso firme. Noooooo, no ho dic pel pes de les botes noves. Lo que passa és que fa un any que només fa senders i martingales d'aquestes , i claro, no é lo mimmo.

Al cim ens posem cegos de menjar. L'Andreu no gaire, com que perd aigua per un manguito...diu que no menja gaire no sigui que s'enfarfegui. Bromes a part la cosa sembla que pot funcionar. Refem la carenejada de la gran pradera , a les pujades em moro, o quasi. A les baixades vaig tan depressa que quasi em mato. Sigui com sigui, prop de tres quarts de tres, ens estem foten una cervessa al Finestrelles. Bueno el Folleret una Coca-Cola amariconà. Celebrasión por todo lo alto. Sembla que hem fet vora uns 1300m de desnivell acumulat. He trucat al pare, i al explicar-li, em diu: Coooony, que des d'Ulldeter és més curt!!!. Jo li dic que ens hem d'entrenar, a lo que ell contesta que còrrer és de cobards i entrenar-se , de mariquites!!. I la veritat que una mica mariquita si que m'he vist..., sobretot a les pujades.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

hmm...interessant...

i aquests braços?

això no és només d'escalar..oi?


lililili

Anònim ha dit...

hola!!!!!

un petó

el teu germà i una lacassito

Anònim ha dit...

hola titi... yo insisto! com estas? i les vacances? jo a argentina fent el que puc amb els nanos daqui.. pero molt be!! nomes un petonet!!!
lor

ZAGASO ha dit...

Felicitats, ..... per l'edat que teniu!!!

Perquè fa uns vint anys, això era un passeig per mi!!!! Ara ja em costa baixar del cremallera!!!!

A descansar i bon sopar!!!

ZAGASO ha dit...

moderació de comentaris???

Ets lliyre de triar l'opció, però no m'agrada. Llàstima. Perd frescor i interès....