9/28/2007

La bondat i la saviesa, la riquesa del pobre?


És molt tard, ja he sopat, i per fí puc descansar . Ha estat un dia llarg, massa llarg. Tot han estat problemes, que al final han anat tornant-se solucions. La majoria d'ells, així m'ho sembla .Surto al jardí a fumar una pipa. Bernard!!,It´s cold outside!, diu la cristiana. Que si dona , que ja sé que fa fred. Obro la porta, cooony que si fa fred. Tapat fins les orelles, amb una tassa de té calent, encenc la pipa. Em poso els auriculars, i engego lemepetres a tota pastilla. Un volum criminal. A la que poso el cul al banc ja se m'acosten els dos llepafigues orelluts que te la Yevone a casa. El gran , que és la mare de l'altre, és de color marró. El menut blanc i negre. Tots dos són molt graciosos i juganers. Jo els he batejat com a orejón 1 i orejón 2.El menut és el dos. Fa poc més d'un pam. Sona una cançó de Muchachito Bombo Infierno: Azul, que el cielo se vuelva azul, y que así yo vuelva a verte, Azul, que el cielo se vuelva azul,y que así pueda querete,..
L'orejón 2, ja fa estona que juga amb les meves sabates. L'orejón 1 potineja amb les flors, i de tan en tan torna a la meva vora a llepar-me. Jo fumo i els deixo fer, estic rebentat. Surten els estels, bufa un vent fred, el té alleuja les fatigues. Ara sona the Wind cries Mary, i em ve al cap la profe d'informàtica de Bagnelstown. Mira ,no sé ben bé per què. Es esquerpota, i té una veu grossa. Els seus ulls, són dels que et fan sentir petiiiit. Foscos com una nit sense lluna. Que formosa que és la punyetera...Té el cabell bru, estrany en les dones d'aquestes contrades.
A tot això , orejón 2 ja a aconseguit desfer-me el cordons de les sabates. Feia estona que s'hi barallava, unes dues o tres cançons crec. Orejón 1, tranquil per que el seu menut no l'emprenya ha fet de les seves amb unes petúnies. Uiii demà , la cristiana us pentinarà a tots dos nois. Orejón 2 jeu tranquiiil damunt de les meves sabates, deu notar-les calentes. A fe de déu que si noi, avui he fet dues Matagalls -Montserrat. Segueixo fumant. El vent ha portat núvols, ja no es veuen els estels. Ja no queda més tabac que cremar, recullo la paradeta , i entro a casa.
Un cop dins ,li comento a la cristiana que a el seus dos gossets els hi ha donat per la jardineria . Enfurismada , surt a les fosques al jardí. Ja us ho deia nois , aquí va haber hondonadas de òstias...Sento el quissos udolar , alguna cosa els hi diu en gaèl·lic. Miro d'aprendre-ho, he vingut aquí per aprendre. El problema és que se m'acumula la feina. Tot i així, la de coses que he aprés en quatre dies...
Una vegada vaig llegir que la bondat i la saviesa és la riquesa del pobre. I jo com tot home vull ser ric..., aquesta riquesa ,no me la podrà prendre mai ningú.

6 comentaris:

Elena ha dit...

Hola xaval, segueixo tots els dies els teus posts. I després els comentem al menjador de profes abans de classes. Se't troba a faltar, és l'opinió generalitzada. Fins i tot de les nouvingudes. Avui la Júlia ens ha dit que havia parlat amb tu. Jo no t'he trucat perquè no tinc el numero de mòbil de l'escola, i a tu no et vull trucar, per raons obvies.
Per aquí, tot si fa no fa com sempre. Ja t'explicarem si hi ha novetats.

Un petó

Malalesmans, geògraf dels meus xergais ha dit...

Per aquí tot bé bonica, porto una setmana a Irlanda, i com els nens, ja parlo de la meva família com si fos la meva. També us trobo a faltar, el problema és que no tinc massa temps per pensar-hi.De totes maneres, les coses comencen a funcionar. Em paso el dia fent viatges, peró estic bé. Fins hi tot ja riuen de les coses que les hi explico, que ja es molt.Em faig uns farts de parlar en anglés . Espero que el meu substitut vagi adaptan-se. Una abraçada molt gran per tots, també molts petons.Aquí la gent no és massa expressiva, peró ja xerro amb ells de més coses que del temps que fa, i coses així. Quan he parlat amb la Júlia estava al parc amb la canalla.Uns tenien festa a l'escola i hem fet classe i deures a la biblioteca del poble.El responsable quan li vaig demanar va estar molt content de que vinguessim. La nostra canalla és modèlica si els comparem amb els locals.El meu número el te el Joaquín , si un cas ja li envieré a l'Andres per MAil.

El que deia un graaaan petó per tots.M'hauré de canviar el nom dde Kuld Yuripit, ´comença a no tenir gaire sentit...

Malalesmans, geògraf dels meus xergais ha dit...

Per aquí tot bé bonica, porto una setmana a Irlanda, i com els nens, ja parlo de la meva família com si fos la meva. També us trobo a faltar, el problema és que no tinc massa temps per pensar-hi.De totes maneres, les coses comencen a funcionar. Em paso el dia fent viatges, peró estic bé. Fins hi tot ja riuen de les coses que les hi explico, que ja es molt.Em faig uns farts de parlar en anglés . Espero que el meu substitut vagi adaptan-se. Una abraçada molt gran per tots, també molts petons.Aquí la gent no és massa expressiva, peró ja xerro amb ells de més coses que del temps que fa, i coses així. Quan he parlat amb la Júlia estava al parc amb la canalla.Uns tenien festa a l'escola i hem fet classe i deures a la biblioteca del poble.El responsable quan li vaig demanar va estar molt content de que vinguessim. La nostra canalla és modèlica si els comparem amb els locals.El meu número el te el Joaquín , si un cas ja li envieré a l'Andres per MAil.

El que deia un graaaan petó per tots.M'hauré de canviar el nom dde Kuld Yuripit, ´comença a no tenir gaire sentit...

ZAGASO ha dit...

Ei nen....

Per fer-te dentetes et diré que ahir vaig flipar a l'estadi amb POLICE!!!

KKabróooonnnn

Kuida't

Anònim ha dit...

hola titi!
de moment la teva jaqueta em fa molt servei!!
disfruta molt i ens veiem quan tornis!!

un peto gran!

Malalesmans, geògraf dels meus xergais ha dit...

Una abraçada a tots els que em llegiu .Aquí és molt important tenir una mica de contacte amb casa,també us trobo a faltar. Realment m'ajuda molt el feedback.

Gràcies de debó. De veritat de la bona com el burro de Schrek.