9/03/2007

Opera a tu Prima...


Reequipada?,si?, doncs res ja sé on anar amb l'Enric el dissabte.Sona el telèfon és en JMª Soto, en bigu.Diu que si anem a escalar el cap de setmana.Es clar que si.Vinga tiu tu em passes a buscar per la rotonda i en acabat passem a pillar al bigu.
Efectivament , puntual, l'Enric es presenta al punt de recollida, i anem a per la resta de la cordada.Un cop al cotxe pregunten que farem ?.La Opera Prima del Gorro Frigi , que està reequipada.Hi estan d'acord, doncs cap a ca la Montse.Aparquem prop de la famosa agulla Pax Vobis.La seva temible cara nord no hem deixa de sorpendre mai, encara que l'aresta Brucs no em deixa fred.
Macutos a coll cap al bar a fer un talladet, rollo iaiones.Pujem per Sant Miquel, llarg peró no tant sever com les escales.Esmorcem al peu del gorro, ens vestim i decidim qui s'enfila primer.Com que el tercer llarg sembla el més difícil , enceto jo el tema.Bona roca , ben asegurat, cap problema. En bigu puja com un coet, l'Enric li va al darrera.El segon llarg el fa l'Enric i el soluciona bastant bé. Tira de pedal a l'arrencada peró en seguida el torna a desar.Jo i en JMª fem la nostra.El tercer llarg no em decepciona, puc passar sense tocar.De tota manera amb una miqueta més de feina de l'esperada.En JMª i l'Enric no passen tan alegrement.Sobretot l'Enric que al ser més petitonet no arriva tan bé a les cintes quan va pillat.El quart llarg el torno a fer jo. Probo el pas i puc posar tres cintes abans no em penjo de la corda. M'he cansat abans de veure el pas.Com que no tinc forces tibo de la cinta a lo vikingo.I torno a tibar i a tibar.Res noi, ja tornaré un altre dia.En tot cas el llarg és molt maco.El darrer llarg el fa l'Enric , que vist el tema, posa un estrep i surt en lliure després. Jo porto la motxilla i no hi ha manera d'enganxar-me al paret, o sigui que em pillo.Fem cim. Bon rollo.Anem fent el tonto com seeeempre.Quin sentit té la vida si no puc riure'm de mí.En JMª porta una rient de la nostra conya.Escalar amb l'Enric és garantia de passar-ho bé.De fet el nom de la via per nosaltres és Opera a tu prima, i en bigu es tronxa.
Al nostre davant hi ha uns que fan la 98 octanos de la Magdalena Superior. Bueenu pujen i baixen , es filmen posen cordes fixes. Al cim un noi ens aclareix que es tracta d'alguna cosa rollo multimèdia, porten un lio de cordes p'arriba i p'abajo . Ara tú , ahora yooo..., que raro que s'ho munten.
Com sempre en bigu es pilla el matonet, la vieja que fa vint any que li ven ja el clisa de cinquanta metres estant.L'enric i jo , looooooògicament en fem conya. La bona dona per mí que ja li venia el mató a Ramsés II.Tonteries a part, tornem cap a casa, és tard i algu pillarà. Jo, segur que no.Fem plans pel finde que vé. Alguna cosa farem...Avui ens ha respectat, haig d'anar a la feina el dilluns.Ja no recordo el que vol dir treballar.I per mí ,com si volen arrencar la punyetera pàgina del diccionari...