12/13/2007

Si es posa tieso , treu el cul i veuràs com s'ajeu...

Condueixo amb la música que m'agrada. Al cel ,un grill de lluna groga en quart creixent em guia cap a casa dels pares. Aquests darrers dies, l'ambient a la feina, ha estat tens. Tot son presses, tot son lamentacions, tot era previsible. He anat solucionant problemes, els companys m'han ajudat, a que al final, així fos. Fa molt fred, rumio mentre condueixo. Rumio, què més pot anar malament. La veritat es que esperava multitud de problemes. La veritat es que no esperava que algunes coses anessin tan bé. O així m'ho ha semblat a mí. Porto massa dies plegant tard, massa dies ,que arribo a casa i m'aplego al llit. He trigat més de dues setmanes en acavar les vuit planes que em mancaven d'un llibre. Era posar el cap sobre el coixí, i la companyia de la llum treia els ploms.
Tot i així estic content. Entro a la rotonda de l'estació de Mirasol, la lluna em marca el camí. No hi ha ni cristo pel carrer, fa molt fred. Ja a l'avinguda, un Terrassa m'avança .Arriba a la corba del tanatori molt abans que jo. El tanatori, aquest any hi he estat massa cops. La Remei de ca'l Roca, la iaia Victoria, de ca'l Roca també, la Montserrat Vilaret, en Ramón Sagalés, de ca'l Perla, la Josefina Barberà, i en Miquel Puig...Massa gent que coneixia, tota en un any, quin cony d'any.
Per fi passo la rotonda de Can Cabassa, trobo un forat pel cotxe. Surto , fa molt fred. Com que no he tingut gaire bon dia ,he decidit que anava a veure els pares. Segur que no em tocarà la loteria, tampoc em fa falta, això si el gordo, lo que es diu el gordo, em fotarà una abraçada així que passi per la porta. ....I la gorda, també. Qui vol loteria ,si tens uns pares que t'estimen....
Com diem els escaladors,...si es posa tieso , tu treu el cul, i veuràs com s'ajeu. Total ,és qüestió de mirar-s'ho amb carinyo, i veuràs, com no tot és tan terrible.

5 comentaris:

Loli Jackson ha dit...

Tal i com ho descrius,els teus pares deuen viure prop d Mas GEner... Jo dono classes per alla...

Aviam si el Nadal et permet fer un break... Descansa molt, el cafe pot esperar...

Vas rebre el meu mail?

Una abraçada, i cuida't...molt.

:*

Anònim ha dit...

em sembla a mi que deus masses cafes...titi!!!
cuidat!

Anònim ha dit...

ets el bernat, el profe de l'agora??????


uaauu ( x si u ets )

Anònim ha dit...

ets el bernat, el profe de l'agora??????


uaauu ( x si u ets )

Anònim ha dit...

pointing the finger, is not the point...Your climbing guys miss iu a lot. If things go all right iu should climb with us ¿shoudn't iu?


esquelet patidorrrrrrr......