8/14/2012

De la merda, en farem sopes...

Haig d'aprendre a cuidar-me. Porto tota la vida fent feliç a la gent. Però a mi qui em fa feliç... Estimat per estimar..., en comptes d'estimat, i ja està. He construit dues cases i m'han destruit dos cops el cor. He pujat moltes muntanyes, n'he guaitat les valls. He gaudit dels riuerols. He acompanyat a molta gent aquest indrets. He compartit un munt de coses. Sempre he... Poques vegades han...
Ara que estic fet una merda. L'agost mal mes per estar fotut. Tot deu es fora o te coses per fer. Tinc molts bons amics. Però em sento sol. Que aquesta cançó ja era al programa; ja ho sé; que ve el que ve... també. Només vull deixar de tenir l'amarga sensació d'haver de reciclar emocions altrecop. De tenir la sensació de presa de pel. És simptomàtic que ahir una amiga es despedís demanat-me perdó per totes les putades que m'han fet les dones. Tonto jo que me les he deixat fer...
Com sempre, de la merda, en farem sopes...