4/21/2008

Cafè i gelat...

Hi ha cops que barrejar les coses té resultats inesperats. Hi ha cops en que plantejar-se una barreja, no és gaire apropiat. Però mira , passa. Barrejar algunes coses és com fusionar-les. Un bon amic meu en diria que el concepte adient és maridatge, sense ejferifijcajió, en aquest cas. Hi ha cops en que al acabar un dinar és produeix un immpàs . Com una manca de continuïtat. Hi ha un salt entre els postres i la sobretaula. És com si quan acabes de fer l'amor t'aixeques i t'envàs . Sempre he pensat que cal un temps per gaudir d'aquestes coses. Que cal seguir abraçat a la companya(en el meu cas), descansant, recuperant l'alè, compartint respiració, temperatura. Diu que dos sistemes en contacte, a diferents temperatures, arriben a l'equilibri tèrmic, si els hi dones prou temps.

La sensació de fer d'estufa per la meva companya de llit, normalment ,m'havia portat a equilibrar temperatures, i de retruc ,amb el contacte , a un nivell més íntim, la fusió. Compartir llit, igualar temperatures, ....fusionar-se. I és com s'acabava , abraçat , vull dir fusionat. És el que passa quan poses en contacte dos cossos a diferent temperatura. Allargues el dinar, avançant la sobretaula. Barreges el gelat amb el cafè. Provoques una fusió. S'arriba a un equilibri tèrmic, dolç , suau . Una pau ho envaeix tot . És aleshores que em venen ganes de fumar-me una pipa. Com el que després d'allò es fuma un cigarret...Generalment hauríem de fer una migdiadeta, com quan fem allò, que ens quedem adormits, abraçats, vull dir fusionats...

Tan se val , si ets cafè o gelat , el que compta és la barreja, vull dir la fusió . És el moment on no saps on comença una cosa i s'acaba l'altre. És el moment on com diu la cançó no és pot diferenciar on acaba l'amor i comença el desig . Mmmm, que m'agrada posar gelat al cafè. I després fumar una pipa. Hi ha cops que és com si fes allò i viceversa. Coses de la fusió...

3 comentaris:

Andreu ha dit...

Ondia tiu, m'he adonat que hi xapat al revés...

Salut !!

Anònim ha dit...

cafè? gelat? pipa?

mua!!!!

un núvol...

Anònim ha dit...

Fusió...en sona en aquest post a molta passió, a temperatura molt alta ,....

Bé , bé ,.... veig que la primavera
va fent forat ...
El poeta de l' orella