2/17/2008

The...Ink Panther

Ja fa una estona que he arribat. El fred m’ha fet fora de la terrasseta. Fumava una pipa. De l’enèsim cafè, només en queda una mica de sucre al fons de la tassa. Els envermellits bocinets de cotó fluix fa estona que han anat a fer nonetes. La Nora Jones els ha acaronat abans que el sol es pongués. Per ser una tranqui-la tarda de diumenge deu n’hi do el moviment que hi ha pel carrer. A dins a casa no es que faci massa calor. Poso la calefacció. Damunt de la taula s’hi amunteguen sobres d’exàmens, treballs i algun esborrany de controls d’avaluació . Sort que ahir ja vaig fer dissabte.
No en tinc massa ganes , però miro de fer una ullada a la feina més urgent. Em pesen els braços, i les mans tampoc ajuden massa. Avui he anat a escalar ,i la veritat, estic una mica cansat. Res , toca posar-s’hi. Prenc el bolígraf vermell. Al cap d’una hora truquen pel mòbil. La mare que si vaig a sopar, ah , i el pare que no em deixi la fulla de la serra. Em pregunten per la nena, que si dona que ja he tret el cap per allà . Eren vora les cinc que he fet una visita a la meva germana, que com està malaltona de fa dies que no surt de casa . Li he portat un formatge de cabra, que sé que li agrada. Quan passava per les parades de matons de Montserrat n’he firat un pensant en ella. Penjo , la mare ja està més tranquil·-la .El cd que estava afusellant ja està. Ho sé per que el portàtil l’ha escopit, i la disquetera resta oberta . Canvio el cd, i en poso un altre al paredón.
D’aquí una estona els abocaré a l’emepetrés . Aquesta setmana m’acompanyaran Madness, Los Rodríguez, Quico Veneno i els de sempre. El trasto ja comença a estar massa ple. Ara que hi penso ,havia de fer alguna cosa i no recordo que. Em grato el cap una estona, res, no hi ha manera. Ja me n’enrrecordarè , suposo...
Afaitar-me ..., no , ja em vaig pulir el bigoti . Comprar alguna cosa,..., fotut és diumenge per la tarda. Tot està tancat. Baixar la brossa del sopar d’ahir,..., no, diria que no .La fulla de la serra pel pare ja l’he treta del traster .No hi ha manera..., buà, quina setmana que m’espera.

2 comentaris:

Andreu ha dit...

Espavila i ves preparant la motxila per divendres...que ens anem de raquetada !!

¿serà per neu?

Salut !

Loli Jackson ha dit...

Ànims i bona setmana... Demà comença el 2n semestre universitari...¡Sálvese quien pueda!

:****