7/28/2007

Stromberg_i_fils_foreveeeer

Sort n'hi ha del Cardona que em treu de la rutina.Haviem de fer una via senzilleta a Gorros. Qu esi em fan mal els bracos, que no puc tibar....Doncs cap a la Stromberg , que està reequipada amb parabolts.el primer llarg ja el fa ell , que li va la marxa...el segon jo ,i així anant fent.Fem cim, fem fotos , la via no era tan senzilla com la recordava...M'he passat bona part de la via xiulant una dels Beatles, Strawberry fields foreeeever.
Per moments tinc la sensació d'haver tornat a perdre la lluentor d'ulls.No sé.Avui marxo cap a Benasque amb l'Enric Basas, anem a fer la Cresta dels Quize Gendarmes.El plan és fer un bivac a l'ibon petit de Cregüenya.Si fa bon temps tindrem l'hotel de mil estrelles que es una nit al pirineu.Els estels estan tan aprop que sembla que t'acotxin.
El problema és el piano de cua que porto per motxilla, crec que tornaré a tobar-hi l'infern sota seu.Bé, haviam com surt tot.Dilluns en parlem un altre cop.