7/25/2007

De paseo con Cervantes.

Qui ha dit que m'havia de quedar a casa.Ahir vaig comprar una càmera nova, la vella fallava molt,es menja les piles que semblen crispetes.Ja m'havia deixat tiradillo al Breithorn, i no, no éra tema de piles gastades pel fred.Bé el fet és aquest.Pero l'hauria d'estrenar, de fet l'he comprada per que entre altres coses es pot fer anar amb una sola mà.I aixó per escalar és bó.
Doncs res a falta d'escalada excursioneta és bona, i a darrera hora de la tarda quedo amb Don Miguel de Cervantes .Li he promés una cosa suau ,sortim a les vuit cap a la Regió d'Agulles, i a les dotze(li dic convencut,..) tornem a ser al cotxe.Així que als volts de les nou sortim de Can Masana, passant per Coll Guirló en direcció a la Cadireta.D'allà cap a Coll de Porc, on parem a fer un traginyol i uns ganyips(què català que m'ha quedat, semblo del CEC!!).Pel camí xerrem, i xerrem , li explico els noms de les agulles i les parets .Reposats i alimentats reprenem nostre camí cap a la balma de l'esllevissada, fem uns quants retratos al passar pel Pas de Princep.La Santacana del'agulla de Pas de Princep , quins records...,allà el finstro del Cardona ens vadonar l'alternativa a mí i a en Francesc.Teniem quinze anys, i en comptes de paraules d'amor teniem acudits verds.Així ens anava amb les ties,...,així em va, qui ho té al nèixer no ho deixa al crèixer.
Continuem cap al trencall del Bassal del Lloro, el refugi Vicenc Barbé. Fa calor ,un altre glop d'aigua no fa cap nosa. Baixem cap l'Era dels Pallers, treiem el cap per la balma, d'allà per la pista fins a Coll Guirló.Deu minuts més tard ja sóm al cotxe altre cop.El rellotge del tablier diu que són les dotze i nou.Res més.

Quiro la mitad de todo por que la mitad de nada no será suficiente.Quiero que me quieras, por que quererte quisiera ,aunque sea impertinente,...

Anònim ha dit...

sens dubte una randonée inoblidable... mas vale humo que escarcha!!!!!!!!