1/22/2008

Look what have they done to my song, ma…


El dimuenge , quin dia. Vaig anar a una calçotada. Una colla, molts , havien llogat un mas per fer , lo que deia , una calçotada . Preparar la cosa, estar al tanto del tema, donar un cop de mà .Molts dels que van venir ja els coneixia, d’altres , doncs no. Conèixer gent també està bé. Els Cardona m’hi van convidar, bona gent. Jo ,que des de fa un temps que els hi faig d’agregat cultural, els hi agraeixo el fet de convidar-me .Preparat pel que fos. Menjar, riure , xerrar . Per una bona estona em vaig sentir lluny de tots els meus maldecaps . Content , tranquil, relaxat. Com sempre dic el fet està amb qui comparteixes la vida, no el que comparteixes. Vaig tornar a casa com nou. Toma reset paco . Per això dic allò de,... mira que han fet amb la meva cancó , Ma. Gràcies .Avui , al rocòdrom , la Carlota , que es va fer una munt de fer fotos m'ha passat el CD. Crec que per un dia vaig tornar a ser hippy. Hòstia quin bon rotllo...

1 comentari:

Loli Jackson ha dit...

Parese usté er Cherlo Jormes ahí con la pipa...

M'en alegro que hagis tingut un bon diumenge... Jo mai he anat a una calçotada, així que, d'aquest any no passa, hauré de ficar-hi solució!!

Un petonet, senyor Ristretto!!

:****